Pre koho je CLUBSPIRE vhodný
Hlavné informácie o CLUBSPIRE
Marketingové nástroje
Aktívne marketingové nástroje, podpora predaja a lepšia komunikácia
CLUBSPIRE slúži ako účinný marketingový nástroj, využíva k tomu niekoľko funkcií a špeciálnych filtrov.
- Hromadná, automatická emailová komunikácia s klientmi umožní informovať o špeciálnych akciách
- Automatické upozornenie o stave účtu klienta v centre
- Správy o chystajúcich sa turnajoch
- Blahoželanie k narodeninám, či zaslanie novoročného priania
Ďalšie nástroje slúžiace k podpore zaplnenia centra - napríklad vyhlasovanie Happy hours, využitie voucherov, vytvorenie a predaj balíčkov a ďalšie služby.
Radi Vám pomôžeme aj s online marketingom, plánovaním PPC kampaní alebo SEO optimalizáciou pre vyhľadávače. Kontaktujte nás!
Kontroling prevádzky
Ochrana majetku a stráženie chýb obsluhy
Chráňte majetok centra, nedovoľte jeho poškodenie či odcudzenie. Vďaka detailnému rozdeleniu užívateľských práv, využitiu striktného režimu pre obsluhu, sledovaniu transakcií personálu a prehľadom skladových zásob nastavíte pravidlá, ktoré obsluha nemôže obchádzať.
Už nenastanú situácie s chýbajúcou hotovosťou v pokladni, so strateným tovarom zo skladu, či s "kamarátskym" vpustením do centra.
Členstvo a permanentky
Vernostné programy - členstvo, permanentky, kredit
Verní klienti prinášajú centru najväčšie zisky. Udržte si ich a získajte ďalších, CLUBSPIRE Vám výrazne pomôže. Umožňuje oceniť verných klientov, motivovať ich k častejším návštevám a tiež k väčšej útrate.
Členstvo
Členstvo v skupine hráčov môže byť platené (člen klubu, ktorý platí pravidelný príspevok) a voľné (študent, senior, ... t.j. hráča predurčuje osobná vlastnosť k členstvu v skupine) .
U plateného členstva CLUBSPIRE stráži úhradu poplatkov za členstvo pomocou výpisu z bankových účtov.
Permanentky
Predaj predplateného množstva športových služieb. Služby je možné kombinovať, napr. vytvorením permanentky na 5x squash 1x sauna a 2x tenis. Platnosť permanentky je možné časovo obmedziť.
Kredit (deposit)
Klient čerpá zľavy podľa výšky zložených peňazí. Môžeme nastaviť neobmedzené množstvo kreditných hladín a kombináciu zliav. Kreditný systém Vám umožní dosahovať vyššie tržby.
Stornopoplatky
Náhradníci a stornopoplatky podstatne zvýšia vyťaženie centra
S väčšou kapacitou centra sa zvyšuje aj vplyv neuskutočnených rezervácií. Zákazník centra si zarezervuje dané priestory a potom sa nedostaví, znižuje sa zaplnenie centra, znižuje sa zisk a často sa tiež znižuje obľúbenosť u zákazníkov (centrum vyzerá ako stále plné, pritom ale nie je).
Pomocou funkcie stornopoplatkov možno veľmi efektívne umravniť takýchto zákazníkov. Zavedenie stornopoplatkov sa prejavuje hneď dvakrát - prinúti zákazníkov využívať svoje rezervácie a zároveň prinesie zisk v podobe samotných poplatkov.
Systém náhradníkov navyše umožní vykonať náhradné rezervácie na rovnaký čas a v prípade, že je prvá rezervácia zrušená, sú informovaní náhradníci.
CLUBSPIRE automaticky vypočítava výšku stornopoplatku podľa času zrušenia rezervácie, podľa rezervovanej služby, atď. Potom informuje náhradníkov a zaplní tak kapacitu centra. Zisk centra je tak tvorený príjmom z uskutočnenej rezervácie a navyše zo stornopoplatku.
Strategické riadenie
Podpora pre strategické riadenie centra
Získajte presné informácie o vyťažení športového centra, pomere návštev členov a platiacich, využití kreditného systému, porovnávajte rôzne skupiny hráčov, vyhodnocujte úspešnosť marketingových akcií, najúspešnejšie predaje doplnkového tovaru z hľadiska celkového zisku, motivujte obsluhu podľa dosiahnutého zisku.
Základom pre úspešné strategické riadenie športového centra sú presné informácie, ktoré má vedenie centra kedykoľvek k dispozícii. Vďaka komplexnému softvéru CLUBSPIRE máte strategické informácie na jednom mieste, prístupné v reálnom čase.
Odbavenie a rezervácie
Rezervácie, odbavenie a automatické riadenie športovísk
CLUBSPIRE zefektívni celý proces kontaktu s klientom - od rezervácií, cez odbavenie, predaj tovaru až po automatickú obsluhu techniky.
Odbavenie klienta s rezerváciou je okamžité, jedným kliknutím sa z rezervácie stáva položka na účte. Tým sa maximálne zrýchli odbavenie a v centrách využívajúcich CLUBSPIRE sa netvoria rady ani v tom najexponovanejšom čase.
Prepojenie webových rezervácií s klientom aplikácie, prenos dát prebieha v reálnom čase a tým je zabránené kolíziám (napr. ak by chcelo viac užívateľov rezervovať v rovnakom čase).
Odbavenie klientov v CLUBSPIRE zahrňuje:
- telefonické rezervácie
- webové rezervácie
- rezervácie pomocou mobilnej aplikácie
- samo-odbavovací kiosk
- priradenie elektronického kľúča od šatne
- automatické spustenie športoviska (len na dobu rezervácie)
- predaj občerstvenia a ďalšieho doplnkového tovaru priamo pri odbavení
Zahoďte zošit a vydajte sa modernou cestou rezervácií!